Ervaringen van de ouders

Onze Max heeft 1 keer in de week begeleiding van Glenn. Ze zijn iedere keer heel blij om elkaar te zien. De dag bestaat altijd uit bespreken wat ze als lunch gaan maken. Wat heb je daar voor nodig, waar koop je dit? Dat gaan ze dan ook samen doen. Daarna maakt Max dit zelf klaar. Groentes snijden, eieren bakken bijv. Daarna eten ze dit gezamenlijk op. Dit om de zelfredzaamheid van Max te vergroten.
's middags doen ze altijd een activiteit. Dit varieert van voetballen, zwemmen, vissen, golfen. Nu zijn ze aan het trainen voor een sponsorloop.
Glenn is een enthousiaste begeleider. Hij communiceert continu met Max. Hij zegt alles wat ze doen en geeft Max continue feedback op een goede stimulerende manier. Max is er al beter door gaan praten.
In Caren beschrijft Glenn de evaluatie van de dag en zo bouwen we een dossier op.
Kortom wij zijn heel blij met Glenn☺️

Else de Vries en Edzo de Vries

Om de week komt Glenn zaterdag onze 26-jarige zoon Daan verzorgen, met hem wandelen, lunchen en bowlen, naar de film of museum. 
Glenn is altijd vrolijk en enthousiast en serieus in zijn aanpak.
Daan is altijd blij om Glenn te zien, en samen hebben ze veel lol.
Als ouders doet hun warme band je goed, en met het besef dat je zoon in goede handen is, kun je dingen doen waar je anders niet aan toe komt. 
Wij zijn heel blij met Glenn.


Tom en Ellen.